İŞYERİ EĞİTİMİ DOSYALARININ TESLİMİYLE İLGİLİ AÇIKLAMA
1- Üç ara rapor şeklinde oluşturduğunuz 5 haftalık dönemleri kapsayan raporlarınızın ıslak imzalı orijinal hallerini
2- Puantajların ıslak imzalı ve kaşeli orijinal hallerini
3- Sizden sorumlu olan mühendisin doldurduğu stajınızın genel değerlendirmesinin yapılacağı İşyeri uygulama değerlendirme formunun ıslak imza/kaşe/mühürlü ve konulacağı zarfın da üzerinin ıslak imza/kaşe/mühürlü olması
4-İŞKUR ve YÖK’ün yaptığı anlaşma gereğince bu senede bütçe ayrılması durumunda işyeri eğitimini yaptığı firmadan (devlet kurumu hariç ekteki açıklamayı okuyunuz) ücret almayan öğrenciler ekteki İş Yeri Eğitimi Öğrenci Ücret Bilgi Formunu, her hangi bir ücret talep etmeyen/almak istemeyen öğrenciler ise ücret almak istemiyorum dilekçesini staj bitiminde ilgili mühendis ile birlikte dolduracaklardır. Gün sayısını hesaplarken hafta içi çalıştığı günleri dikkate alacaklardır.
5- Koronavirüs (Covid-19) olunması veya temaslı olunması durumuyla ilgili belgelerinizi de staj dosyanıza ekleyiniz.
Islak imzalı raporlar, puantajlar, değerlendirme formunu ve ücret talep formu/ ücret almak istemiyorum dilekçesini ve varsa covid-19 belgelerinizi bir dosyaya koyarak hepsini birden 07.01.2022-14.01.2022 tarihleri arasında Mehmet YUMURTACI’ ya elden teslim edebilir veya kargo ile bu tarihlerde ulaşacak şekilde ona gönderebilirsiniz.
Kargo adresi: Teknoloji Fakültesi Dekanlığı, Afyon Kocatepe üniversitesi, Teknoloji Fakültesi, ANS. Kampüsü, Gazlıgöl Yolu, 03200 Afyonkarahisar.
03.01.2022
Mehmet YUMURTACI
0507 281 59 78